Saturday 11 January 2014

KEKECEWAAN..

"kekecewaan aku adalah kekecewaan yang lama umurnya sejak sebelum ini...sehinggakan aku menjadi bayi yang menangis tanpa henti ketika aku datang kesini...lupakan apa sahaja yang aku coretkan disini jika kalian tidak fahami...dan memang semenjak dari kecil aku memang begini..bertanya dan kerap bertanya pada diri untuk apa semua ini...percayakan apa yang aku tangiskan disini jika ia realiti...lupakan semua disini jika bagi kalian ini cuma ilusi...yang datang dari seorang manusia yang kerap termenung merenung segala yang terjadi...jika apa yang aku katakan disini cuma kebatilan yang menyesatkan semua disini,akan lenyap ia suatu hari nanti....tapi jika benar setiap apa yang aku nukilkan disini,disaat ini,saksikanlah bahawa  setiap luahanku didunia maya ini akan tersebar kesegenap pelusuk bumi ini sekalipun aku telah mati...untuk memberitahu dunia, tolong hentikan semua kebodohan ini."

"mana semangat itu...aku mahu kutip...mana semangat yang dibaling-baling itu?aku mahu baiki..."

"rasai aku bila aku sendiri tidak sedar siapa aku"
(coretan Seorang sahabat)

No comments:

Post a Comment